søndag den 20. juni 2010

Lidt royal er man vel altid...........

Så er det sgu' lige meget hvilke farver flaget har, glædes tårene triller ned af mine kinder hver gang & sikke smuk hun var WOW - en svensk gudinde.


Vi, jeg mener JEG fik sendt Silkepigen afsted på spejderweekend for første gang i fredags, farmand skulle til Forlaget Benjamins årlige sommefest & tro mig, det går aldrig stille for sig.
Lørdagen foregik derfor stille & roligt - gode bøffer, en Rosapige som sov klokken seks & naturligvis fodbold, selvom jeg desværre kun holdte til 1. halvleg.
jeg havde tidligere på dagen været en tur i Solrød & have en prøvetime "tankefelt terapi" & jeg tror sgu' det var det der slog bunden lidt ud af mig!

Lige om hjørnet drager jeg i mødregruppe, de sidste par gange har vi mødtes uden børn så jeg glæder mig til at se alle de skønne unger Rosa & mig har tilbragt rigtig meget tid sammen med i 2009.

Sådan ser en 7 årigs værelse ud når ens mor har fået lov til at muge ud i fred & ro, håber ikke hun opdager der mangler alt for mange ting.
Jeg savner hende & glæder mig til at se hende i eftermiddag. Farmand skal hente i Værløse & have bilen fyldt med nok glade & ildelugtende trætte spejderbørn.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar