torsdag den 25. marts 2010

Jeg tror på påskeharen ♥

Livet viser sig fra sin barske side i disse dage - nære vennepar har mistet kære familiemedlemmer & desværre alt alt for tidligt & jeg kan mærke det gør ondt i mit hjerte & i min sorg meget mere end det plejer.
I går havde jeg nok allermest lyst til at blive under dynen hele dagen & have mine tårer for mig selv, men en dejlig påskefrokost i Børnehuset kaldte, med en masse skønne børn.
Tænk sig - lige inden vi skulle til at gå ombord i den store fiskebuffet, blev jeg kaldt ud på legepladsen & skulle finde en gave fra påskeharen. Børnene var ellevilde & jeg blev helt varm om hjertet da de så begyndte at synge......Så JA JEG TROR PÅ PÅSKEHAREN!
Senere på dagen da jeg kørte hjem fra min pragtfulde arbejdsplads havde jeg det meget bedre, at føle sig ønsket & anerkendt af sine medarbejdere fylder mig med en skøn positiv energi & er da med til at løfte forår's & påskestemningen frem ♥ tak piger....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar