torsdag den 4. marts 2010

Trafik gog gog!

Jeg var på det fedeste kursus igår & kan nu også kalde mig for Trafik Pædagog.......
Optimalt at være afsted & kurset så både tager udgangspunkt i teori, prasis & prøvelse på egen krop.
Ikke 2 minutter var kedelige, altså bortset fra da vi havde overfaldet Scandic's overdådige frokost buffet, så sidder alle vist og små blunder lidt:-)))))

Jeg nyder den stærke sol som er begyndt at titte frem & suger hver en stråle jeg kan komme til.
Jeg er ikke den helt store fan af påskeliljer, men kan mærke trangen til at få dem sat hos Sylvester når sneen snart er væk.

På denne smukke torsdag bliver en lille fyr (Christian) 1 år & snart er det vores tur til Rosapigens fødselsdag. Jeg har bestilt det skønneste lille dukkebarn hos http://smilerynker.blogspot.com/ som hun skal have fra os i fødselsdagsgave.
Vi venter spændt på hun snarest dukker op & straks skal den lille skønhed intergreres i vores lille familie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar