søndag den 28. februar 2010

Wild Weekend....

Hold op der er knald på tilværelsen for tiden & den sol jeg eftersøgte i fredags har jeg været ude & snuse til i dag med min dejlige familie.

Mit MILK herhjemme var super hyggeligt & jeg har ikke et eneste øjeblik fortrudt at jeg er blevet fritidskonsulent for den skønne børnetøj.

Momserne kommer hjem imorgen efter 14 dage på Maderia. De har været vidne til en ægte naturkatastrofe & jeg tror de glæder sig til at få dansk jord under fødderne.

Imorgen er der 20 dage til Rosapigen bliver 1 år & vi kan slet slet ikke forstå det herhjemme.
Silke & Rosa ligner hinanden så meget fysisk & psykisk er de bare så forskellige & hvor er det bare vidunderligt   hold kæft hvor jeg elsker álle mine børn......

Weekenden har budt på mange forskellige ting - stemmeløs, skadestuebesøg, snotnæser, farfar besøg, super lækker mad på Nørrealle', host, haircut, vinduespudsning, svøm, chokoladekiks, møzser & kram, tanker & tårer, lørdagsbesøg fra Helsingør & selvfølgelig al det sædvanlige som det kedelige vasketøj & oprydning.

Manden min har fået nye bukser......JUUUUBIIIIEEEEEEEEE


Ingen kommentarer:

Send en kommentar