onsdag den 3. februar 2010

Helt helt alene......

Vågnede igen igen imorges med følelsen af knuste glasskår i halsen - bare virus sagde vagtlægen!
Swing swong var det hele ordnet & manden afleverede først den store i skole & derefter den lille i vuggestuen - nøj hvor jeg "ælllller" ham....
Pludselig sad jeg helt alene & det er faktisk for første gang siden Rosa er kommet til verden, at jeg skulle prøve det - 5 timer kun i selskab med mig selv WOW.
Et par knuste panodiler ned gennem galsskårene & pludselig var det som om jeg kun klare hele verdenssituationen - gav den lige gas i køkkenet, med støvsugeren, vasketøj & endelig freden foran computeren....og så på denne tid af dagen :-))))

Jeg sad i de dybeste MILK tanker & arbejde lidt da en sms tikker ind fra en meget meget kær gammel veninde, vi læste faktisk på HF sammen i tidernes morgen.
Jeg ringede fluks til hende & efter vi havde sludret 1 times tid blev vi enige om at det nok var 6 år siden sidst. Hun kommer på onsdag & jeg glæder mig rigitg rigtig meget.

Ved sgu' ikke helt hvor de 5 timer blev af, men dejligt har det været......
Der tikkede nyhedsbrev ind fra MILK med lidt flere billeder, jeg glæder mig vanvittigt til at hente tøjet på lørdag i Århus.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar