søndag den 31. januar 2010

Aller aller sidste........

Tjaaee, nåee, jaaa, hhhmmm - meget meget mæææærkeliiiigt!

I dag er det min allersidste dag inden jeg i morgen atter drager på job igen. Officielt har jeg jo ikke været der siden jeg i sin tid gik fra på barsel med Sylvester, har i hvert tilfælde ikke været der & haft noget ansvar for noget.

Jeg glæder mig, men samtidig er det jo også super vemodigt. Denne orlov er gået alt alt for stærkt, men det handler mest om at jeg først i november/december begyndte at slappe af og nyde det hele - først der begyndte jeg for alvor at tro på at lille Rosapigen var kommet for at blive......

I samråd med mig selv & en masse andre besluttet at jeg starter langsomt op med 3 dage om ugen, så jeg ikke skyder mig selv i foden & går ned med et brag.

Jeg har heldigvis fuld opbakning fra min leder & pigerne i Taastrupvang glæder sig bare til jeg kommer - det er jo altid dejligt at vide.

Jeg glæder mig til at kunne bruge mine andre kvaliteter & få lov at være lidt proffesionel - koble lidt af fra alt det her herhjemme & tænke på noget andet end bleer, flasker & har jeg nu husket det hele!!!!

Det har været en skøn "sidste weekend" ikke mindst vejret er jo super smukt (bander det sikkert langt væk i morgen når jeg skal til Taastrup).

I går var manden & jeg I Bella Centret & drømme om campingvogne, men forinden kalder det nye tag & værelser lige & så snart tegninger er godkendt & det første forår viser sig, går vi igang.

Silkepigen lander snart igen, hun har været hos sin elskede gudfamilie i Espergærde og overnatte.

Jeg har fået ordnet en masse billeder, en typisk ting der altid lige skal rodes bod på inden orloven slutter.......
Resten af dagen står på afslapning, børnefødselsdag, svøm, pitstop hos Sylvester & aftensmad hos mormor & morfar.

Så hvid & smuk så haven ud i morges - dejligt var det også da Silkepigen fyldte 3 år & blev den lykkelige ejer at et legehus. Vi holder altid kæmpe havefest på hendes fødselsdag & solen skinner altid 9. juni.......glæder mig alligevel til foråret springer frem:-)))


Ingen kommentarer:

Send en kommentar