søndag den 10. januar 2010

Det røde skidt.......

Endelig blev han sendt afsted efter det røde lyn.....men det værst tænkelige skete!!!!
Han ringede hjem og sagde sofaen havde det så skidt & ikke var værd at tage med hjem - også selvom sælger havde sagt den var i perfekt stand.

Men sådan er det jo, når man som os vælger at købe brugt, det eneste udgangspunkt vi har er at stole på sælgers ord indtil vi ser varen.....og det røde lyn havde altså ifølge manden min, udtjent sin pligt!

ØVBØV.......da vi forleden sad & snakkede lidt om den nu skulle være rød eller sort, fandt vi også en sort til samme pris - fiks & hurtig som min lækre husbond også "kan" være, så kom han da bare hjem med den istedet.
Så nu sidder jeg her lykkelig i min nye sorte sofa som skulle ha' været rød. Den er 2 år gammel, men ligner noget vi lige har hentet i Ikea & så har vi kun givet 1/5 af prisen.....skide godt køb & super super børnevenlig.


PS: Når nu jeg skal indrømme det, så matcher den jo fint med den nye sorte 42" i hjørnet;-)