torsdag den 28. januar 2010

Se aldrig tilbage.....


Åhhhh det skær sådan i mit sårbare hjerte - lille Rosapige er på indkøring i vuggestuen, jeg synes det er er et rart sted, men hun er bare ikke enig......jo indtil vi skal sige farvel!

I dag gjorde jeg det VÆRSTE - da jeg havde sagt farvel & gik hen mod døren vendte jeg mig lige om for at skulle se hende & det skulle jeg bare ALDRIG have gjort.

Åhhhh det lille pus, hendes små arme der skreg hen mod mig & jeg kan mærke at det gør rigtig rigtig ondt i dag.

Om lidt skal både far & jeg hente hende - så har hun været der 5 kvarter, højst sansynligt med meget gråd.
Men jeg glæder mig alligevel til at farmand skal møde de søde mennesker der er på stuen i den vuggetsue vi satsede på - helt uden at besøge eller undersøge den nærmere!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar