torsdag den 21. januar 2010

En dyr mundfuld....

I mandags lå jeg en HEL time med munden på vid gab, fyldt med alle mulige sug, spartler, spejle & tamponer.
Det var egentligt et under jeg kunne åbne munden for tandlægen, for jeg var så pumpet med bedøvelse at jeg intet kunne mærke i en radius af 3-5 cm rundt om hele munden...........

Jeg har skøre tænder som spalter - & skøre tænder som spalter kræver først rodbehandling & derefter fine porcelænskroner - ihverttilfælde i min mund!
Jeg har allerede 2 på kistebunden & i mandags blev der så gjort klar til 2 mere.
Godt jeg snart skal ud og sælge fedt børnetøj, for min søde tandlæge er desværre ikke det billigste i byen, men så absolut den allerbedste.
Jeg har haft hende siden hun købte klinikken for snart 15 år siden & jeg forlader hende ikke før hun selv forlade byen - meeen hun tjener sgu' da nok osse meget gode penge på mig & mit skrøblige gebis...........

Nå men tænderne kommer altså lige på tale idag fordi at det faktisk gør S.... ondt der hvor jer har en eller anden udefinerbar sølvhætte på!
Dagen idag må vise vej til om jeg skal lide 13 dage endnu eller ringe og beklage min nød - men hvad er problemet, det er sgu' da kun et par bisser der niver lidt!

VI ER SUNDE & RASKE OG HAR DET GODT

Skal idag være sammen med en pragtfuld veninde fra mødregruppen. Vores skønne unger er lige nu på indkøring i samme vuggestue, på sammen stue & pædagogikken er iorden, så på den konto kan der vist heller ikke klages......