tirsdag den 19. januar 2010

Helt alene

Jeg ved slet ikke om jeg tør sige det, men jeg er helt alene & kan "næsten" ikke finde ud af det!

Manden er til vinsmagning med efterfølgende middag med gode kammersjukker.
Den største guldklump er til spejder og fik derefter fedtet sig til en overnatning hos mormor & morfar. Rosapigen sover.....og det har hun gjort over den sidste time.

Mit batteri er ladet godt op.....for udover jeg idag har været i mødregruppe, har jeg fået godt med frisk luft og haft et par timers kvalitetstid alene med pigerne her til eftermiddag.
Alt det praktiske med MILK blev ordnet igår og flere har allerede meldt tilbage - jeg glæder mig super meget til at hente tøjet og komme igang.

Jeg kunne finde på rigeligt at lave....meen hold kæft hvor er det også bare skønt at sidde her uden at skulle skænke noget som helst en tanke!

En sms tikkede ind tidligere om min skønne farmor, pigernes oldemor inviterede os til Rågeleje på søndag. Det kan vi næste ikke takke nej til - en søndag med forkælelse, god mad og vind i kinderne - Uhhhmmmmm hun gør det godt med sine 80 skønne år på bagen.