tirsdag den 16. februar 2010

Mor er glad ♥

Jeg fik det jo.....hmmmmmm jeg synes det er frækt & jeg er vild med det & min skønne mand!

Det er tirsdag & tirsdag er = mødregruppedag, de kommer lige om lidt & vi glæder os, de er savnet......

Det køre derud af på job - man skulle jo ikke tro det, men jeg nyder så meget at være tilbage på pinden - det er en god følelse at kunne bruges til meget andet end at være mor & kone.......

Momserne er sendt 14 dage til Maderia, min skønne Silke udklædt som Scarlett blev kattedronning igår, bagboen bliver 50 på torsdag & det skal fejres.
I morgen skal jeg se min skønne Pia & aftenen står på MILK i Albertslund:-)))))

2 kommentarer:

  1. I do like it......det bliver jo en fornøjelse at se tiden flyve afsted.
    Knus fra baghækken

    SvarSlet
  2. Toplækker Valentines gave :-)

    - glæder mig til at se din flotte kollektion her om en times tid..

    SvarSlet