onsdag den 10. februar 2010

Klokken er mange!

Jeg har haft en skøn skøn dag, sidder nu her med stængerne oppe, klokken er 23.30 og jeg slapper totalt af og nyder roen.
Manden min har været hjemme idag med skønne Rosapigen, som vist er mere ens klar imorgen til vuggestue igen. Jeg sneg mig på job ved halv ni tiden imorges og har nydt at være der hele dagen uden at skulle spekulerer på at hente børn eller noget.
Efter mange affektive timer på pinden tog jeg op til Sylvester, åååhhhh det var godt og smukt var det også, trods al sneen - der blev tændt lys hos begge drenge!
Nå - men jeg nåede lige hjem og røre i rissengrøden, sætte svigermor af et sted i byen, hente Lisserpigen, for hun skulle nemlig med til mit første MILK party hertil aften...min trylleassistent!
Det startede knap så godt - vi gik i nummer 15 istedet for 51, men tøjet stod klart til klokken 19, det var bare en super fin debut og pigerne tog rigtig godt imod det.

Glæder mig til dagen imorgen............

Ingen kommentarer:

Send en kommentar