onsdag den 15. juni 2011

Onsdagstilfreds ♥

I dag var dagen, onsdagen inden den store dag på tirsdag, som er operationsdagen:-)
Jeg var til "indtjek" på Hvidovre & mit mål var nået, minus 10 kilo siden 1. maj, hvilket betyder jeg endelig kan få lavet en ny "gastric banding" & jeg glæder mig MEGET.....

Cyklen har hjulpet mig meget, både den indendørs & udendørs & jeg synes det er fantastisk at mit kæmpe korpus igen får lidt motion.
De mange cykelture har gjort at vi nu også har besluttet os for at tage på cykelferie med telt - det bliver superprimitivt & det kan være vi ALDRIG gør det igen, men prøves skal det & vi glæder os, så nu har sommervejret bare at blive godt ♥

Så nappede jeg lige denne her på vej hjem - halv pris, da det var en udstillingsmodel......
 


1 kommentar:

  1. Du er da en stjerne søde!Det er fanme...selvom man ikke må bande..
    godt gået!;-)Knus Louise

    SvarSlet