søndag den 5. juni 2011

savner stadig NY ♥

Åhh hvor det var en helt vidunderlig tur, alt var perfekt.......Hhmmm gud ved hvornår sådan en succesfuld rejse kan ske igen (money money money:-))))


Spiste sushi til morgenmad, shoppede lige hvad vi havde lyst til, drak jorden bedste kaffe & grinede så maven gjorde ondt. Det bliver ikke New York næste år, men mon ikke det kunne blive til en lille bitte tøsetur til Barcelona i en forlænget weekend, man kan vel altid ønske sig penge til jul:-)))


Om en god times tid indvanderer 38 vindunderlige børn & voksne vores have. 
Silkepigen der skal fejres fylder 8 på torsdag, min største guldklump & jeg bliver så varm indeni når jeg tænker på hvor højt jeg elsker hende & hvor meget hun har givet mig & livet siden hun kom til verden 10½ uge for tidligt ♥


Ingen kommentarer:

Send en kommentar