lørdag den 10. april 2010

Forår kom hid'......

Det er lørdag formiddag & solens stråler pisker ind af mine beskidte vinduer, men hvad gør det når det luner dejligt & giver en sindsyg god energi allerede fra morgenstunden - meeen mon ikke også snart ham vinduespudseren kigger forbi igen!

Jeg havde en fantastisk dag igår - først i hænderne på min søde frisør, som har gjort mig noget lignede Krøllle Bølle........Tilfreds er jeg, men måtte da lige tæmme det med en klips inden jeg drog ud for en nyde en skøn frokost & derefter shopamok i en lille time. Hver gang jeg er sammen med Christel lykkedes det mig altid at bruge en stor sum penge på meget kort tid, skønt & alt vi køber er for det meste fuldstændig overflødigt:-)))

Vi nåede begge lige at hente børn inden lukketid & derefter skulle min gamle klenodie af en Raleigh til forårstjek hos cykeldoktoren ♥ Hmmmm jeg glæder mig til at hente den igen & tænker om det var på tiden at invisterer i en af de der skønne "klikklik" cykelkurve.

Vi spiste aftensmad ude i byen med svigermor & begge piger synes det var fantastisk. Trætheden kom allerede listende da jeg puttede pigerne ved 20'tiden, så mon ikke jeg er udhvilet nu efter en nattesøvn på over 10 timer.
Pigerne er gjort fødselsdags klar, for om lidt går turen til Helsingør, hvor vi skal fejre at Kamillepigen bliver 5 år ♥

Morgendagen skal bruges til at klargøre vores fine nye byggetegninger som skal sendes afsted til godkendelse på Tekniskforvaltning & så varer det forhåbentlig ikke længe iden Projekt Erdalsvej 35 bliver skudt igang!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar