fredag den 2. april 2010

Gæk Gæk Gæk....

Kreativ påske, goumet oplevelse på "landet" & påskefrokost uden børn.......kan der forlanges mere!
Manden min er lige sendt afsted med vores skønne piger ♥ de skal afleveres til overnatning hos gudfamilien i Espergærde & vender først retur i morgen når sild, snaps & godt selskab er fornøjet - TÆNK i morgen skal vi sove længe & ikke tænke på bleer & havregrød, meeeeen mon ikke det også godt kan føles lidt tomt - pyt pyt nu skal det nydes & alt er pakket og klart. Gaver til frokosten, gaver til værtinder, gaver til fødselsdagsbarn & en sød lille påskehare til Sigurd, som jo har skrevet det skønneste gækkebrev til Silkepigen ♥ dejligt bare lige at skulle rundt om hjørnet = vi kan trille hjem!


2 kommentarer:

  1. Skønne krea-sager... Lavede en slange som den til min niece i julegave :-)

    Er det et tæppe du også har syet eller? (ser i hvert fald fint ud)

    SvarSlet
  2. Ja Kivi, endelig fik jeg prøvet slangen af & det andet er et skønt tæppe til en guldklump der hedder Sally, som bliver 2 til sommer:-)))
    Som du kan se har jeg kastet mig ud i lidt nye farver - forandring fryder....siger de kloge!

    SvarSlet