søndag den 18. april 2010

LORT.......

Han var vores første "barn" & kunne ligge i en jakkelomme da vi mødte ham for 12 år siden.
Jeg kan stadig høre ham brumme når der mangler mad eller vand i skålen & der er meget tomt i ben'enden af sengen når fusserne skal varmes. 
Vi måtte i fredags sige farvel til Jeppedrengen,vores trofaste ruhåret gravhund & husven gennem de sidste 12 år. Ingen tvivl om han har haft en rigtig godt liv, men derfor er det jo altid svært at skulle tage så pokkers svære beslutninger & sige farvel. Vi troede allerede det var slut for mange år siden da han fik en pokkers slem eksem & allergi, men det overlevede han fint. Så mistede han synet helt for et par år siden, men det har han også overlevet, for ikke også lige at nævne alle hans styrt ned af diverse trappe rundt omkring - men nu kom kræften & den kunne han desværre ikke stå imod........Han var en fantastisk familiehund som har fundet sig ialt & aldrig snerret eller bidt ud efter nogen. Dejligt at han trods alt nåede at blive 12 år & Rosapigen også nåede at opleve ham  ♥
Det var en barsk dag & vi var med lige til det sidste, et bevidst valg & det er det også når vi om et par uger får hans urne retur som skal ud i haven - det er jo hans have, den har han jo styret de sidste 10 år....for fanden da, kongen af Erdalsvej 35 ♥  
Silke siger at vi nu bare er en helt almindelig familie, når vi ingen hund har, men sådan er det altså bare! vi har ham stadig - bare kun i vores hjerter ♥ men ingen tvivl om at her er meget meget tomt & vi savner ham ulideligt meget.


Efter fredagen & en masse tårer var jeg lørdag med en god veninde på LaFemme messe i Valbyhallen.
Det var dejligt at få tankerne lidt væk fra hjemmefronten & de fribilletter jeg havde fået, gjorde vi kunne bruge lidt flere penge derinde, lige noget der passer Christel & jeg :-))))
Vi købte 3 par sko hver til 200,- (fund for de penge) Silke fik det ene par, en sølvstilet i str. 36, nøj for pokker det bragte lykke & plusser på mor'kontoen.
Jeg havde også den udsøgte fornøjelse at få min hud renset med en diamantslibning & det er bestemt ikke sidste gang jeg har gjort det, føler mig sgu' helt teenageagtig.

Søndagen har stået på haven, Herstedhøje med Silkepigens klasse, vasketøj & dejlig afslapning ♥ I morgen er der præcis en uge til lille sylvester fylder 2 år, så ingen tvivl om vi går endnu en barsk uge i møde!

1 kommentar:

  1. Puha... det er så hårdt at tage afsked. En masse tanker. Knus

    SvarSlet