onsdag den 19. maj 2010

Endelig tid ♥

Vi har haft den skønneste Kr. Himmelfartsferie i det jyske. Legoland var en helt fantastisk oplevelse - også selvom det var koldt & vådt & vi nød besøget i det gamle by i Århus på vores bryllupsdag, som senere blev fejret med champagne hos Familien Erslev.
Syge børn inden ferien har gjort at jeg de sidste par dage har knoklet lidt mere igennem på jobbet, men hvad gør det når man er vild med det

Rosa har gået lidt rundt på må & få med små skridt, men 1. maj da Oldemor fyldte 81 år rejste hun sig op om aftenen & har gået siden - virkelig til stor stor fornøjelse for os alle.

Ofte er det de mærkeligste ting ens tanker går på & her har det altså været at jeg har glædet mig meget til Rosa kom på benene for så skulle vi på kirkegården......UDEN klapvogn.
Det har vi så været idag i det super lune skønne vejr & det var en helt vidunderlig tur, hvor vi har hygget, trisset rundt & tændt lys hos de 2 sødeste drenge vi kender deroppe tulipanerne blomstrede smukt hos Sylvester & jeg bliver varm om hjertet når jeg kan se han har haft besøg & der står nye smukke blomster - jeg ved han er savnet.

Efter de næste 2 dage med en kalender fyldt med møder lurer pinsen heldigvis lige om hjørnet & vi glæder os til besøg fra gudbarnet, børnefødselsdag, campingvisit på Stevns, shopping i Sverige & super godt vejr.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar