søndag den 9. maj 2010

SøndagsBlogger!

Så gik endnu en uge & hvor meget jeg end gerne vil, så når jeg lige pt. kun at blogge den i weekenden - jeg er vist gået hen & blevet en søndagsblogger!
En ellers pokkers travl weekend gik helt i stå da vi vågnede torsdag morgen med en syg Rosapige - snot, hoste & feber. Svigermors fødselsdag i fredag, hvor turen skulle gå til Tivoli blev aflyst & Silke gik i spåner - men vi improviserede herhjemme med kalveculotte, pakkeleg & gammeldags hjemmelavede isvafler.

Det er sgu' hårdt at have småkravl der er syge, intet er godt nok til de små pjevser & der er konstant en følelse af afmagt. Nå, men vagtlægen gav i går eftermiddags Rotesa penicillin for mellemørebetændelse på begge øre, så nu håber vi på hun kommer hurtig i bedring.

Lørdag aften var vi til Argentinsk aften hos Familien Odsgard, et nyt koncept vi prøver af & sikke en dejlig succes (selv med sygt barn). Mad, vin, musik, quiz, drinks.....hele aftenen bar præg af Argentina & det var fantastisk. Næste gang drager vil til Brazil.....i Vesterled/Brønsby;-))

Silke har overnattet hos sin farmor & har idag været med spejderne til "bamselege" en hel dag fyldt med sammenhold, sport & røde kinder.
Rosa har det en meget lille bitte smule bedre, men aldrig har vi set hende så klatten & slatten. Hun er kommet "rigtig" på benene siden 1. maj & er en meget modig pige som gerne vil op i vindueskarmen, også selvom man er syg!


Puslespillet er blevet langt for de næste par dage inden vi onsdag morgen drager på ferie i det jyske - først Legoland med Mormor & Morfar & derefter til skønne venner i Viborg. Håber alt klapper & vi kan komme raske afsted, for vi glæder os.

Jeg er MOR - dagen har været skøn & jeg er blevet forkælet med gaver & kærlighed ♥ af min mand & 2 levende børn. Vi har tændt lys & sendt de dejligste & kærligste tanker til lille Sylvester - tænk i dag er det 2 år siden vi sænkede den lille kiste i graven.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar