torsdag den 27. maj 2010

Rundt på gulvet............

Solen skinner & jeg sidder her & nyder morgenkaffe i stilhed, efter kirkeklokkerne lige har afsluttet sin 8'ringen - så ved jeg også at døren lige er lukket til Silkes klasse & hun skal nu i gang med dagens første time.

Rosapigen sover, stadig  med feber & nu også på penicillin - det er da godt vi går sommeren i møde & arbejdspladsen er så flexibel, ellers kunne det her med syge børn da godt gå hen & være lidt problematisk.

Mormor & morfar kommer i løbet af formiddagen & jeg håber Rosa vil synes det vil være fint nok, så jeg kan smutte et par timer på jobbet & lige få ordnet det vigtigste.
Vi har haft en vidunderlig pinse fyldt med godt selskab & den blev sluttet af med en mega shoppetur i Malmö mandag - i Sverige holder de nemlig ikke 2. pinsedag. Gudbarnet fik sin taske, tøserne fik sko & jeg fik fyldt maddepot op med økologiske basisvarer.


Manden havde sin kuffert med her til morgen, efter fyraften drager han nemlig til Berlin & skal i morgen til koncert med Michael Buble......uhhhhh hvor han glæder sig:-)

Så weekenden som singlemom står på overnattende venindebesøg, shopping, frokost ude i byen, weekend med åbnet hus/ MILK for-udsalg & Silkepigen som skal gå 10 kilometer med spejderne på søndag - alle disse skønne  ting fordre naturligvis en rask Rosapige ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar