tirsdag den 1. december 2009

Det sørme, det sandt - december.......

Så skete det endelig langt om længe & hjertelig velkommen til......

Du kom til verden i Januar 2009 og har siden ligget på lur og ventet på det rette tidspunkt - men tænker ofte på om der overhovedet findes et rette tidspunkt for noget!

For et par måneder siden satte jeg en deadline, nemlig at når Silkepigen tabte sin første tand skulle det være. Det gjorde hun så for 14 dage side, men det tog jo kun 24 inden den var ude, havde da håbet på den ville rokke et par uger.

Men ny deadline blev så i dag - 1. december en smuk & dejlig dag fyldt med solskin, som jeg desværre kun har set fra den forkerte side af vinduerne, da jeg har sidder på kursus hele dagen og hørt om ADHD.........et af højdepunkterne var kaffemaskine & ikke mindst mit gode selskab som var 2 af mine vidunderlige piger fra Taastrupvang.

1. December er jo en super symbolsk dag i alle vores små kernefamilier - det er jo dagen hvor vi træder ind i julemåneden - og dagene bliver nu spækket med pakker, pebernødder, Jesus & Josefine, drillernisser og alt hvad hjertet kan rumme af juleri.

Vi havde sgu' lidt småtravlt igår aftes, men synes alligevel vi nåede et fint resultat - Silkepigen var ihverttilfælde super lykkelig her til morgen og der var julestemning da hun i 5 minutter i 8 susende ud af døren med farmand i den ene hånd og en flot rød nissehue i den anden.


Jeg er jo ny i Bloggens verden som skriver, men har siden Sylvester kom til verden fulgt med rigtig mange skønne steder - det har været en meget stor del af vores sorgbearbejdelse.

Nu satser jeg og håber det lykkedes....men er det ikke også det livet handler om "lev mens du gør det - elsk mens du tør det".....






































Ingen kommentarer:

Send en kommentar