torsdag den 17. december 2009

Let it snow let it snow let it snow ♫♪♫♪♪♫♪♫♪♪♫♪♫

Min elskede rundede de 39 igår & for første gang prøvede hele familien konceptet - Jensens Bøfhus, en ok oplevelse - især med børn.

Dagen stod også på bagning med min nye køkkenmaskine http://www.wupti.com/Produkter/Husholdning/Koekkenudstyr/W5KSM150PSEWH_(Wupti1).html - den som vores søde nisse jo så pænt havde stillet på stuegulvet 1. december.

Jeg skulle prøve opskriften på lyst rugbrød, da Rosapigen jo guffer hapser i sig.......nøøøj det blev godt, selv Silke synes det er et hit - og jeg synes jo bare min Kitchenaid hittede:-)


Om 5 kvarter er det min tur, så jeg må vist hellere finde sengen - kunne forestille mig der er tidlig vækning, hvis vi skal nå at hygge lidt inden skole & job kalder...........og snart er det weekend - JUUUBIEEEEE.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar