onsdag den 23. december 2009

Elskede lille Sylvester

Jeg ved at rigtig mange tænker på os i denne tid - også selvom skønne lille Rosa er hos os nu.
Sylvester bliver 18 måneder 2. juledag og vi savner ham stadig så ubeskriveligt. Smerten & savnet til vores lille englebarn har ændret sig, er anderledes end sidste jul & vi ved at om 5 år vil det være noget helt andet - men han vil altid være med hos os & han har sin egen helt unikke plads i sin mor og far's hjerte.

Jeg glæder mig meget til dagen i morgen, glæder mig til kirken, til vi skal op hos Sylvester & tænde lys og ikke mindst sende et himmellys op hvis vejret tillader det. Jeg glæder mig til at se Silke & Rosa sammen ved juletræet og nyde glæden og de små stjerne i deres øjne...........men jeg ved også at det bliver svært for mig at holde tårene tilbage når vi skal rundt om træet.
De her højtider bringer jo det dybeste frem i en og jeg kan tydeligt mærke at de dage høre til de sværeste & savnet er så stort & ubeskriveligt at det næsten skærer i mit hjerte.

Sent på eftermiddagen kom en ny kær veninde forbi med en lille gave til os allesammen - hun skulle skynde sig videre, men nåede lige at sige vi skulle åbne den når vi kom ind og ikke først i morgen............
Jeg gik helt i spåner & mit hjerte var ved at smelte - jeg blev så glad & det tog en hel time før den sidste tåre var tørret væk.
Vi har så gerne ville have noget med Sylvesters navn på juletræet, men synes også det hele kan være så svært.....hun kommer som sendt fra himmelen og forærede os denne smukke kugle.
Jeg er så taknemmelig over hun er dukket op i mit liv & at vores mindste poder nu skal starte i vuggestue sammen.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar